Conversion Rate Optimization (CRO) is de praktijk van het verhogen van het percentage bezoekers van een website die een gewenste actie ondernemen, zoals het invullen van een formulier of het kopen van een product. Het is te vergelijken met zoekmachineoptimalisatie (SEO), maar in plaats van een website te optimaliseren om hoger in de zoekresultaten te komen, optimaliseert u hem om beter te converteren. Er zijn veel CRO-tactieken die kunnen worden toegepast, zoals het verbeteren van het ontwerp van uw website of het testen van verschillende versies van uw webpagina’s om te zien welke beter converteren. Maar het belangrijkste onderdeel van CRO is het begrijpen van uw klanten en wat hen motiveert om actie te ondernemen. Zodra u weet wat hen beweegt, kunt u beginnen met het ontwerpen van uw website en het testen van verschillende elementen om aan hun behoeften en verlangens te voldoen
Outside Digital logo beeldmerk

Hoi! Leuk dat je mijn website bezoekt. Ik gebruik cookies om voor jou de beste ervaring te creëren. Verder doe ik er niks spannends mee.